Support & Professional Services

Telefon: 08–566 106 70
E-post: [email protected]

Behöver du hjälp?

Kontakta Upstream support på telefon: 08-566 106 70, maila: [email protected] eller fyll i nedan formulär. Upstreams svenska supportteam har lång erfarenhet av de tjänster och lösningar som vi erbjuder och ger er snabb respons. Öppettiderna är måndag-fredag 8.00 – 17.00. Vid övrig tid kontakta mjukvaruleverantören direkt genom att trycka på loggan nedan.

Avtalssupport

Upstream erbjuder förstklassig personlig support på alla produkter som vi representerar. Supportens öppettider är måndag-fredagar 8-17. Vanligast är att alla våra kunder har obegränsad tillgång till support via e-post. Vissa produkter hanterar supporten själv eftersom de har helt andra tekniska förutsättningar att supportera i första hand sina egna cloud tjänster. Se till att ha kundnummer och licensuppgifter nära till hands om ni kontaktar oss.

Support utan avtal

När ni utvärderar en av våra lösningar erbjuder vi kostnadsfri support via e-post och telefon, måndag-fredagar 8-17. Om ni använder en av våra produkter och saknar supportavtal debiteras detta efter överenskommelse.

Leverantörssupport (utanför arbetstid)

Redo att veta mer?
Fyll i dina uppgifter
så återkopplar vi!